مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 11:362015-08-02بين الملل

انزوای روز افزون رژیم صهیونیستی و عربستان در سایه اقدامات وحشیانه


اقدامات وحشیانه عربستان و رژیم صهیونیستی که با سکوت از طرف کشورهای مسلمان منطقه مواجه بود موجب انزوای روز افزون این دو رژیم و فاصله گرفتن آنها از افکار عمومی جهان خواهد شد.

- غضنفر رکن آبادی، کارشناس مسائل خاورمیانه در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو ، با اشاره به انزوای رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی در منطقه اظهار داشت: رفت و آمدهای سران عربستان به رژیم صهیونیستی بر کسی پوشیده نیست و در خیلی از موارد این دورژیم به یک نقطه مشترک در مواضع خود رسیده اند.

وی با بیان اینکه افکار جهانی و آنها که از حداقل وجدان برخوردارند قطعا هیچگاه نخواهند پذیرفت که اقدامات وحشیانه رژیم پوشالی وکودک کش صهیونیستی و همچنین عریستان سعودی موجب محبوبیت این دو رژیم شود ادامه داد: این قبیل اقدامات موجب ایجاد موج تنفر نسبت به این کشورها می شود.

سفیر سابق ایران در لبنان درپایان با اشاره به اینکه در پاره ای موارد عربستان برخی اقدامات رژیم صهیونیستی را مورد تایید قرار داده است از جمله این موارد به جنگ لبنان اشاره و تصریح کرد: این اقدامات که با سکوت از طرف کشورهای مسلمان منطقه مواجه بود موجب انزوای روز افزون این دو رژیم و فاصله گرفتن آنها از افکار عمومی جهان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انزوای روز افزون رژیم صهیونیستی و عربستان در سایه اقدامات وحشیانه

انزوای روز افزون رژیم صهیونیستی و عربستان در سایه اقدامات وحشیانه