مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 11:302015-08-02اقتصادي

مدیرکل بنیاد مسکن همدان: اشتغال و اقتصاد معضل اساسی جامعه روستایی است


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان فرآیند توسعه روستایی پایدار را در گرو مشارکت مردمی دانست و گفت: ابتدا باید مشکلات اشتغال و اقتصادی روستاییان حل شود تا بتوانند در اجرای پروژه های عمرانی مشارکت کنند.

- حسن ظفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان تحقق توسعه روستایی پایدار را یک فرآیند دانست که مستلزم عزم همه جانبه از سوی وزارتخانه ها، نهادها و دستگاه هایی است که به انحای مختلف در توسعه روستایی تأثیرگذارند و به جامعه روستایی خدمات ارائه می دهند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه روستا در کشور گفت: چالش بزرگ و اساسی جامعه روستایی انجام یا عدم انجام فعالیت های عمرانی نیست بلکه معضل اساسی جامعه روستایی که کاستی های دیگری را هم به دنبال دارد، بحث اشتغال و اقتصاد روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان افزود: اگر قرار است توسعه روستایی همه جانبه و پایدار شکل گیرد باید توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و.

همزمان با سیاست ها و اقدامات اجرایی طراحی و عملیاتی شود.

وی گفت: انجام عملیات عمرانی و ارائه خدمات زیربنایی فقط توسعه را تسریع می دهند اما نباید غافل شد رکن اساسی ایجاد توسعه پایدار در کشورهای در حال توسعه و کشورهایی که مدل های مختلف را تجربه کرده اند مشارکت همه جانبه جامعه روستایی و جامعه مورد هدف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل بنیاد مسکن همدان: اشتغال و اقتصاد معضل اساسی جامعه روستایی است

مدیرکل بنیاد مسکن همدان: اشتغال و اقتصاد معضل اساسی جامعه روستایی است