مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 11:312015-08-02پزشكي

55 درصد از موارد مرگ و میر کودکان ناشی از مشکلات تغذیه ای است


مدیر برنامه ترویج تغذیه با شیر مادر مرکز بهداشت کرمانشاه گفت: براساس گزارش سازمان بهداشت جهانی 55 درصد از موارد مرگ و میر کودکان زیر پنج سال در کشورهای در حال توسعه به طور مستقیم یا غیر مستقیم ناشی از مشکلات تغذیه ای است.

- "، با بیان اینکه حمایت از مادران شاغل در تغذیه کودکان با شیر مادر و پرورش کودک، شعار امسال هفته جهانی شیر مادر است، اظهار داشت: برنامه های در نظر گرفته در زمینه ارتقا سلامت مادران و شیر مادر همواره یکی از اصولی ترین برنامه های بهداشتی در سطح جهان محسوب می شود.

مدیر برنامه ترویج تغذیه با شیر مادر مرکز بهداشت کرمانشاه با بیان اینکه مادران شاغل نیازمند حمایت هستند، افزود: برنامه های لحاظ شده برای تغذیه کودک با شیر مادر یکی از چهار استراتژی اتخاذ شده توسط سازمان جهانی یونیسف است که سبب ایجاد انقلاب سلامتی در نو نهالان و کودکان در بسیاری از کشورها شده است.

کاملی عنوان کرد: هدف از برنامه تغذیه کودکان با شیر مادر تامین، حفظ و ارتقاء سطح سلامت کودکان، کاهش بار بیماری ها و میزان مرگ و میر ناشی از بیماری ها و سوء تغذیه و بهبود تغذیه آنان از طریق ارائه خدمات بهداشتی درمانی است.

مدیر برنامه ترویج تغذیه با شیر مادر مرکز بهداشت و درمان کرمانشاه با بیان اینکه مشکلات تغذیه ای سبب کم هوشی و کاهش سطح توانمندی جسمی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 درصد از موارد مرگ و میر کودکان ناشی از مشکلات تغذیه ای است

55 درصد از موارد مرگ و میر کودکان ناشی از مشکلات تغذیه ای است