مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 11:302015-08-02بين الملل

دوحه فردا میزبان وزیران خارجه عربستان، آمریکا و روسیه


در همین راستا میخاییل بوگدانف، نماینده ویژه رییس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و معاون وزیر خارجه این کشور برگزاری دور جدید مذاکرات مسکو با هدف حل بحران سوریه را در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل پیش از ماه سپتامبر بعید ندانست.

- وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که سرگیی لاوروف در جریان سفرش به قطر نشست سه جانبه ای را فردا (دوشنبه) با همتای آمریکایی و عربستانی خود در خصوص راه های حل بحران سوریه و رویارویی با خطر تروریسم و امنیت کشورهای حوزه خلیج فارس برگزار خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه العربیه، وزارت خارجه روسیه در این خبر تاکید کرد که راه های حل و فصل مسالمت آمیز بحران سوریه و نیز بررسی خطر تروریسم به ویژه با اقدامات داعش، امنیت منطقه و اوضاع لیبی از موضوعات دیدار سرگیی لاوروف، وزیر خارجه این کشور با عادل جبیر، وزیر خارجه عربستان و جان کری، وزیر خارجه آمریکا در قطر است.

پیشتر منابع دیپلماتیک در روسیه فاش کردند که مسکو بعد از مذاکرات با آمریکا و ریاض از طرح تشکیل ائتلافی بین المللی و منطقه ای با حضور نظام بشار اسد، رییس جمهوری سوریه و کشورهای منطقه برای رویارویی با خطر داعش و رشد تروریسم در خاورمیانه پرده برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوحه فردا میزبان وزیران خارجه عربستان، آمریکا و روسیه

دوحه فردا میزبان وزیران خارجه عربستان، آمریکا و روسیه