مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 11:262015-08-02سياسي

89 هزار هکتار از عرصه های جنگلی استان فارس دچار خشکیدگی است


معاون منابع طبیعی و آبخیزداری فارس با اشاره به خشکیدگی 89 هزار هکتار از عرصه های جنگلی استان به ویژه در دشت برم کازرون گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازعلی جواهری در مراسم پاکسازی جنگل کوهمره سرخی اظهار داشت: همکاری خودجوش و داوطلبانه مردم در امر پاکسازی جنگل نشانه دغدغه و نگرانی آنان از وضعیت محیط زیست در محل زندگی و شهر خود است.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام برای داشتن طبیعتی سالم و پاک در استان برگزار شد و امیدواریم با حمایت مسئولان این حرکت زیبنده، گسترش یافته و مورد حمایت جدی قرار گیرد.

جواهری گفت: برحسب همسویی با این امر و وظایف ذاتی اقدام به برگزاری برنامه پاک سازی این جنگل ها از زباله های باقی مانده مسافران و گردشگران گرفتیم که در این راستا مردم و تشکل ها استقبال بسیار خوبی از این مراسم کردند.

معاون فنی منابع طبیعی استان فارس ضمن تاکید بر حفظ و نگهداشت جنگل ها و محیط زیست استان افزود: مردم باید بر این موضوع واقف باشند که این شهر متعلق به آنهاست و باید برای پاکیزه نگه داشتن آن تلاش کنند.

وی با ابراز تاسف از وضعیت نامطلوب جنگل های استان اظهار داشت: متاسفانه 89 هزار هکتار از عرصه های جنگلی در استان فارس به ویژه در دشت برم کازرون دچار خشکیدگی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

89 هزار هکتار از عرصه های جنگلی استان فارس دچار خشکیدگی است

89 هزار هکتار از عرصه های جنگلی استان فارس دچار خشکیدگی است