مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 11:262015-08-02اقتصادي

راه اندازی خانه صنایع دستی در شهرستان گرمسار


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گرمسار گفت: به زودی خانه صنایع دستی در این شهرستان راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مهوش کمالی اظهار کرد: یکی از سالن های مجموعه باغ موزه علم و صنعت واقع در کارخانه پنبه پاک کنی به این منظور پیش بینی شده و در حال حاضر نیز در حال مرمت و ساماندهی است.

وی گفت: این سالن برای استقرار هنرمندان صنایع دستی غرفه بندی می شود و به صورت بازارچه تولید و عرضه و فضای نمایشگاهی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرمسار هدف از راه اندازی خانه صنایع دستی را حمایت از تولیدکنندگان و هنرمندان صنایع دستی، اشتغال زایی و متمرکز کردن هنرمندان در یک مکان عنوان کرد.

کمالی با قدردانی از رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان گرمسار افزود: مکان باغ موزه علم و صنعت توسط اداره جهاد کشاورزی در اختیار اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قرار گرفته است.

بافته های داری، سراجی سنتی، مرواربافی، رودوزی سنتی، سفال گری، تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی از رشته های فعال صنایع دستی شهرستان گرمسار است.

ضلع غربی میدان معلم شهرستان گرمسار بنایی قدیمی با عنوان کارخانه پنبه پاک کنی قرار دارد که این مجموعه زیبا در دو طبقه و با پلان مستط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی خانه صنایع دستی در شهرستان گرمسار

راه اندازی خانه صنایع دستی در شهرستان گرمسار