مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 11:152015-08-02بين الملل

تحلیلگر جهان عرب: جهانی شدن قدرت ایران دشمنی رژیم های عربی را برانگیخته است


یکی از تحلیلگران و کارشناسان جهان عرب با بیان اینکه ایران از قدرتی منطقه ای به سمت قدرتی جهانی گام بر می دارد، گفت که این موضوع دشمنی برخی رژیم های عربی با این کشور را موجب شده است.

- " در قاهره، یوسف حسن کارشناس جهان عرب طی یادداشتی نوشت که جمهوری اسلامی ایران از قدرتی منطقه ای در حال گام برداشتن به سمت قدرتی جهانی است و همین دشمنی برخی رژیم های عربی با این کشور را موجب شده است.

این تحلیلگر و کارشناس جهان عرب می نویسد: هیچ گاه جمهوری اسلامی ایران، کشور یکه تازی نبوده که تنها در اندیشه منافع خویش باشد، بلکه همواره به مشکلات خاورمیانه توجه داشته و هیچ گاه موضع بیننده و ناظر را با ادامه کمک و پشتیبانی و یاری ملل مظلوم و در راس آنها ملت فلسطین، در قبال آنها اتخاذ نکرده است.

سوال این است که چرا اعراب، به خصوص کشورهای عرب حوزه خلیج فارس به مبارزه با ایران می پردازند و دست دوستی که از سوی این کشور دراز می شود، را اطماع این کشور و کمک و یاری آن به مشکلات اعراب را تهدید ایران و ائتلاف هایش را خطر ایرانی تلقی می کنند.

هم اکنون و پس از تجاوز رژیم سعودی به یمن برای همه آشکار شده که تمام این خصومت ورزی ها برای اجرا و تحقق اهداف صهیونیستی و آمریکایی بوده تا هرگونه خطر را از این رژیم دور کنند، صرف نظر از اینکه برای دور کردن این خطر اعراب ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلگر جهان عرب: جهانی شدن قدرت ایران دشمنی رژیم های عربی را برانگیخته است

تحلیلگر جهان عرب: جهانی شدن قدرت ایران دشمنی رژیم های عربی را برانگیخته است