مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 11:112015-08-02پزشكي

عملیات ساخت نخستین مرکز بازتوانی قلب و عروق در خراسان جنوبی آغاز شد


نخستین مرکز آموزشی بازتوانی قلب، عروق و اعصاب با حضور مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دبیرکل مجمع خیران سلام کشور در خراسان جنوبی کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسید رضا نیری، دبیر کل مجمع خیران سلامت ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی مرکز آموزشی بازتوانی قلب، عروق و اعصاب شادروان محمد رضا قائمی در بیمارستان ولیعصر بیرجند، اظهار داشت: امام محمد باقر(ع) می فرماید سه کس زمانی که از دنیا می روند پرونده اعمال آنها باز است یکی کسی که صدقه جاری می دهد دوم کسی که علمی به جا بگذارد که دیگران از آن مرتفع شوند و سوم اولاد صالح است که سبب باز ماندن پرونده اعمال می شود.

دبیرکل مجمع خیران سلامت کشور تصریح کرد: هیچ کاری زیباتر و جالب تر از این نیست که یک پزشک و پرستار بر سر بالین مریضی با روی خوش برود و اکثر بیماری ها با روی خوش و برخورد مناسب مداوا می شود و بهترین عمل می تواند همین برخورد باشد.

وی افزود: تا می توانیم باید با توجه به شرایط و تحریم ها تلاش کنیم و مستکبران چشم دیدن ما را ندارند زیرا ما با پیشرفت خود موانع آنها را به خطر می اندازیم.

نیری تصریح کرد: هر چه از نظر فکری، علمی و دانش وضعیت ما بهتر شود دشمنان ما بیشتر ناراحت می شوند و آنها با تحریم سعی بر فشار آوردن به ما دارند که حضور مردم در صحنه کمر آنها را می شکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ساخت نخستین مرکز بازتوانی قلب و عروق در خراسان جنوبی آغاز شد

عملیات ساخت نخستین مرکز بازتوانی قلب و عروق در خراسان جنوبی آغاز شد