مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 10:562015-08-02پزشكي

فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مسیر صحیح ارتقای سلامت جامعه قرار دارد 


دبیر شورای سیاستگذاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه این دانشگاه مجموعه عظیمی است که وظیفه سنگین حفظ و ارتقای سلامت جامعه را به دوش می کشد، - گفت: فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مسیر صحیح ارتقای سلامت جامعه قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو ،" به نقل از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، فیض الله منصوری، دبیر شورای سیاستگذاری دانشگاه علوم پزشکی گفت: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کرمانشاه مجموعه عظیمی است که وظیفه سنگین حفظ و ارتقای سلامت جامعه را به دوش می کشد، رسالت خطیری که با تک تک افراد جامعه مرتبط بوده و با برنامه ریزی در حوزه های گوناگون آن از جمله آموزش و پرورش دانشجو، پژوهش و گسترش مرزهای دانش ، بهداشت ،درمان ، دارو و غذا محقق می گردد و لحظه ای درنگ از انجام آن افراد و جامعه را درگیر عواقب جبران ناپذیری می کند.

وی افزود: به تبع این حساسیت و پیچیدگی، مدیریت این سازمان پویا و گسترده نیازمند شناخت دقیق، برنامه های نظارت روزآمدی، آینده نگری و پیگیری مستمری است که باید برپایه دانش و شناخت از این سیستم طراحی و در محیطی آرام و با نگرشی علمی به اجرا درآید.

دبیر شورای سیاستگذاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به تلاش های این شورا گفت: حال که بیش از یکسال از طرح ابتکاری و موثر تشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مسیر صحیح ارتقای سلامت جامعه قرار دارد 

فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مسیر صحیح ارتقای سلامت جامعه قرار دارد