مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 10:412015-08-02پزشكي

گروه بازرسی وزارت بهداشت حادثه پزشک جراح ممسنی را بررسی می کند


قائم مقام وزیر بهداشت در استان فارس از اعزام گروه تحقیق و بازرسی وزارت بهداشت برای بررسی حادثه بازداشت پزشک جراح شهرستان ممسنی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری ، محمدهادی ایمانیه صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست خود با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: موضوع بازداشت پزشک جراح ممسنی در حین انجام خدمت مطرح و وزیر بهداشت با اعزام گروه تحقیق به استان فارس برای پیگیری دلایل این حادثه موافقت کرد.

ایمانیه تصریح کرد: همچنین در مکاتبه با رییس کل دادگستری استان فارس، درخواست پیگیری و رسیدگی جدی حادثه بازداشت پزشک جراح بیمارستان ممسنی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، ساعت 16 روز یکشنبه چهارم مردادماه 94، بیماری به علت ضربه چاقو به قفسه سینه اش به بیمارستان ممسنی منتقل می شود که در پی تماس با دکتر رزمجویی جراح بیمارستان، وی بر بالین بیمار حاضر می شود و اقدامات درمانی لازم را انجام می دهد.

رزمجویی پس از آن در ایستگاه پرستاری مشغول نوشتن پرونده بیمار بوده است که بازپرس پرونده وارد اورژانس می شود و اظهار می کند بیمار بدحال است و جراح باید بالای سر بیمار باشد که جراح مربوطه به وی اطمینان می دهد اقدامات لازم برای این بیمار انجام شده است اما وقتی توضیحات دکتر رزمجویی وی را قانع نمی کند، این پزشک از بازپرس می خواهد در امور درما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه بازرسی وزارت بهداشت حادثه پزشک جراح ممسنی را بررسی می کند

گروه بازرسی وزارت بهداشت حادثه پزشک جراح ممسنی را بررسی می کند