مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 10:262015-08-02فرهنگي

دیگر از کار در سینما خسته شده ام!


ایرج رامین فر طراح برجسته صحنه و لباس سینمای ایران پس از سالها فعالیت در این حوزه و کسب موفقیتهای فراوان، این روزها از فضای کار در سینما ابراز ناامیدی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رسانه های خبرگزاری تسنیم"، در پی برخی حواشی پیرامون ساخت فیلم توسط یکی از کارگردانان فیلم اولی سینمای ایران که اخیرأ اخبار متناقضی از فرایند تولید آن و چگونگی حضور بازیگرانش در رسانه ها منتشر می شود، این مدیر هنری سینمای ایران با تأکید بر عدم ذکر نام فیلم مربوطه به خبرنگار سینماپرس گفت:دیگر تحمل کار کردن در این فضا را ندارم.

وقتی قرار است ساخت فیلمی انجام شود صرف نظر از دلایل موجهی که دارد چرا این پروژه به نتیجه نمی رسد و متوقف می شود؟ وی گفت: متاسفانه باید بگویم مشکل اصلی سینما ، خود ما اهالی سینما هستیم که هیچ قانونمندی در کارمان نیست.

حرفها هیچ تضمینی ندارند و همه چیز رو به هواست؛ از تهیه کننده تا کارگردان وقتی در مورد فیلمی حرف می زنند و ما کاری را شروع می کنیم این شروع هیچ تضمینی ندارد و قتی کاری متوقف می شود هیچ کس مسئول نیست.

وی ادامه داد: مشکل از آنجا شروع می شود که وقتی ما راجع به صنف صحبت می کنیم این صنوف سینمایی قدرت ندارد و هیچ سازماندهی نمی شوند؛ این در حالیست که باید سینما قانونمند باشد و تکلیف آدمهایش را روشن کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیگر از کار در سینما خسته شده ام!

دیگر از کار در سینما خسته شده ام!