مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 09:362015-08-02اقتصادي

کارگاه های فنی و حرفه ای در زندان های خراسان رضوی برگزار می شود


مدیرکل فنی و حرفه ای خراسان رضوی گفت: کارگاه های فنی و حرفه ای در زندان های خراسان رضوی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، افشین رحیمی در شورای اداری خراسان رضوی، اظهار داشت: بیشترین آموزش های فنی و حرفه ای در بخش دولتی متوجه بخش صنعت و کمترین این آموزش ها متوجه بخش کشاورزی است، علت گسترش آموزش های بخش صنعت در آموزش دولتی هزینه بالای آن است چرا که بخش خصوصی قادر به پرداخت این هزینه ها نیست.

وی پیرامون آموزش های بخش خصوصی سازمان فنی و حرفه ای خراسان رضوی تصریح کرد: در این بخش، آموزش خدمات بیشترین مقدار و به میزان 78 درصد و آموزش صنعت کمترین مقدار و به میزان 21 درصد ارائه شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی تعاملات در بخش کشاورزی را از ضروریات آموزش فنی دانست و تاکید کرد: هیچ یک از آموزش های بخش خصوصی و دولتی توجهی به بخش کشاورزی نداشته اند و در حال حاضر نیازمند تعاملات مردم نهاد در این حوزه هستیم و 6 درصد آموزش های این بخش پاسخگوی نیاز اشتغال استان نیست.

رحیمی در زمینه تجهیز کارگاه های مکانیک و ماشین آلات توسط شرکت های ایران خودرو و سایپا خاطر نشان کرد: تعدادی از کارگاه های مکانیک توسط شرکت های خودرو سازی ایران خودرو و سایپا مجهز شده‎اند و جدیدترین اتومبیل های در دست ساخت نیز به این کارگاه ها فرستاده می شود تا آموزش های ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه های فنی و حرفه ای در زندان های خراسان رضوی برگزار می شود

کارگاه های فنی و حرفه ای در زندان های خراسان رضوی برگزار می شود