مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 09:202015-08-02حوادث

کلاهبردار پیش شماره های 22 تهران به دام افتاد+عکس


فردی که از اهواز به صورت تصادفی با شماره تلفن های مناطق شمال شهر تهران بویژه پیش شماره 22 تماس می گرفت و ضمن معرفی خود به عنوان اعضای خانواده یا دوستان اقدام به کلاهبرداری از آنان می کرد با تلاش مأموران پلیس آگاهی دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی "، در مورخه دوم تیرماه سال جاری خانمی با مراجعه به دادسرای ناحیه 31 تهران و طرح شکایتی عنوان داشت که به شیوه تلفنی مورد کلاهبرداری قرار گرفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع کلاهبرداری و به دستور سرپرست دادسرای ناحیه 31 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مالباخته پس از حضور در اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در ساعت 09:30 مورخه اول تیرماه 94 فردی با بنده تماس گرفت و [ با تغییر صدا ] خودش را یکی از بستگان نزدیک معرفی و عنوان داشت که در یک حادثه رانندگی دچار آسیب دیدگی شدید شده و [ به این بهانه ] نیاز شدیدی به پول جهت انجام اقدامات درمانی دارد.

مالباخته ادامه داد: در حالیکه از شنیدن این خبر بسیار مضطرب و سراسیمه شده بودم به سرعت خود را به دستگاه عابربانک رسانده و مبلغ سه میلیون تومان را به شماره حساب **** واریز کردم ؛ جهت اطمینان از رسیدن پول با شماره تلفن همراه بستگان خود تماس گرفته اما ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار پیش شماره های 22 تهران به دام افتاد+عکس

کلاهبردار پیش شماره های 22 تهران به دام افتاد+عکس