مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 03:512015-08-02اقتصادي

پروژه اصلاح هندسی ورودی های شهرستان آوج اجرا می شود


با برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته، قرار است که پروژه اصلاح هندسی ورودی های آوج اجرایی شود و بودجه مورد نیاز برای اجرای این پروژه نیز تصویب شده است.

- "، اظهار داشت: در راستای برنامه ریزی هایی که تاکنون در زمینه اصلاح ورودی های شهر آوج صورت گرفته، پروژه اصلاح این ورودی های این شهر عملیاتی می شود.

وی در رابطه با مبلغ اختصاص داده شده به پروژه اصلاح ورودی شهر آوج، بیان کرد: با بررسی های صورت گرفته، 450 میلیون تومان در رابطه با ساخت این پروژه اختصاص داده شده است که با زمان بندی انجام شده برای شروع اقدامات ساخت وساز، قرار است تا از 15 روز آینده این مجموعه آغاز به کار کند تا شاهد ورودی زیبا و جذابی در شهر آوج باشیم.

رییس شورای شهر آوج با تأکید بسیار بر اینکه مشکلات بسیاری در شهر آوج وجود داشته و در حال حاضر نیز با مشکلات بسیاری در این شهر روبه رو هستیم، عنوان کرد: ما در این شهر با معضلات مختلفی روبه رو هستیم که این مشکلات با همکاری و تعامل مسئولان دستگاه های اجرایی این شهرستان تا حدودی برطرف شده است.

علمشاهی با بیان اینکه در این شهر به دلیل عدم حمایت مسؤلان نمی توانیم در زمینه های مختلف پیشرفت هایی داشته باشیم، تصریح کرد: در شهر آوج طرح های بسیاری برای تأسیس و ایجاد پیست اسکی برنامه ریزی شده بود که با حمایت های مالی برخی سرمایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه اصلاح هندسی ورودی های شهرستان آوج اجرا می شود

پروژه اصلاح هندسی ورودی های شهرستان آوج اجرا می شود