مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 01:352015-08-01اجتماعي

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم: سرانه کلاس درسی در قم از متوسط کشور بالاتر است


طبق آمار در استان قم بالاتر از 140 متر مربع به ازای هر کلاس درسی است و این یکی از شاخص های اصلی کیفی آموزش و پرورش استان قم بوده که نسبت به میانگین کشوری بالاتر است.

- " از قم، حمیدرضا شیخ الاسلام شنبه شب در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم که در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، با بیان اینکه در جلسات این شورا تاکنون 26 مصوبه به تصویب رسیده است اظهار کرد: یک ماه اخیر آموزش و پرورش استان قم به افتخارات بسیاری رسیده است.

وی ادامه داد: در این یک ماه سید محمدجواد طباطبایی یزدی رتبه دوم المپیاد جهانی فیزیک 2015 هندوستان، محمدرسول یزدیان رتبه دوم کشوری در کنکور سراسری 94 در گروه آزمایشی علوم ریاضی فنی، 20 دانش آموز قمی رتبه دو رقمی و 200 دانش آموزش قمی رتبه سه رقمی کنکور 94 را به خود اختصاص داده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم بر توسعه شاخص های کمی و کیفی فضاهای آموزش و پرورش استان حداقل تا حد متوسط کشوری تاکید کرد و گفت: استان قم با 40 امتیاز آخرین جایگاه فضاهای آموزشی را به خود اختصاص داده و این یکی از مشکلات اصلی اداره کل آموزش و پرورش این استان است.

وی با اشاره به اینکه 10 درصد مدارس کشور به صورت دو شیفت اداره می شود مطرح کرد: استان قم در حوزه فضاهای آموزشی فاصله بسیاری با متوسط کشوری دارد و در سال های گذشته برخی از مدارس اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم: سرانه کلاس درسی در قم از متوسط کشور بالاتر است

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم: سرانه کلاس درسی در قم از متوسط کشور بالاتر است