مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 01:312015-08-01اقتصادي

اعلام آخرین تغییرات در شرایط "فرزندخواندگی"


معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شرایط فرزند خواندگی تسهیل شده و از این پس خانواده های دارای فرزند نیز می توانند فرزندخوانده بپذیرند.

- " به نقل از میزان، 14تیرماه امسال آیین نامه حمایت از کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست تصویب شد که این آیین نامه در واقع نحوه فرزند خواندگی و حضانت را در ایران تعیین می کند و باید گفت این آیین نامه چند تغییر مهم نسبت به قانون مصوب سال 1353 دارد.

وی اظهار کرد: قبل از تصویب این قانون تنها خانواده هایی می توانستند فرزند خوانده داشته باشند که فرزندی نداشتند اما اکنون با قانون جدید خانواده های دارای فرزند نیز که تمایل به فرزند خواندگی دارند می توانند برای این کار اقدام کنند.

معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام آنکه دختران و زنانی که ازدواج نکردند یا تنها زندگی می کنند نیز می توانند در صورت تمایل برای پذیرش فرزند اقدام کنند، افزود: این 2 محدودیت فرزند خواندگی در قانون جدید برطرف شده است.

میدری تشریح کرد: براساس قانون قبل کسر مشخصی از دارایی افراد به فرزند خوانده تعلق می گرفت و با توجه به عدم پذیرش این موضوع توسط برخی خانواده ها مقرر شده براساس قانون جدید یک خانواده می تواند با حکم دادگاه با کسر کمتری از دارایی ها و در واقع با تضمین کمتری فرزند خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آخرین تغییرات در شرایط "فرزندخواندگی"

اعلام آخرین تغییرات در شرایط "فرزندخواندگی"