مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 01:252015-08-01ورزشي

بازگشت تیم المپیاد دانش آموزی از چین


رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران گفت: هفتمین دوره مسابقات آی ام سی مسابقات جهانی ریاضی بسیار سخت تر از دوره های قبل بود اما بچه های ایران توانستند موفق ظاهر شوند .

مهدلو در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزارای صدا وسیما بعد از بازگشت تیم المپیاد دانش آموزی در بامداد یکشنبه به کشور گفت : هفتمین دوره مسابقات آی ام سی مسابقات جهانی ریاضی در کشور چین و شهر چانگ چونگ برگزار شد که در این المپیاد شرکت کنندگانی از ژاپن ،اندونزی ، مالزی ،سنگاپور ، هلند و چند کشور اروپایی و آمریکایی حضور داشتند .

وی ادامه داد : در این بین شرکت کنندگان ایرانی شامل دو تیم 16 نفره متوسطه دور اول و متوسطه دور دوم و در قالب 8 تیم 4 نفره وجمعا 32 نفر به همراه 6 نفر مربی همراه و مربی های فنی توانستند در مسابقات انفرادی 2 مدال نقره و 4 برنز و درتیمی با 3 تیم از 8 تیم حائز رتبه شوند و 21 نفر از 32 نفر دیپلم افتخار کسب کنند .

مهدلو افزود : در مقاطعی که بچه های ایرانی در شش دوره گذشته در آن شرکت کردند بیش از 70 مدال رنگارنگ کسب شده بود که این مدال ها هم به آنها افزوده شد.

وی با بیان اینکه امسال سطح کیفی مسابقات بسیار بالا بود ادامه داد : چین با حدود 85 نفر شرکت کنننده میزبان بود که در این رقابت باتوجه به تعداد شرکت کننده ها و سطح مسابقات ، بچه های ما توانستند امتیازهای خوبی را بگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت تیم المپیاد دانش آموزی از چین

بازگشت تیم المپیاد دانش آموزی از چین