مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 01:002015-08-01ورزشي

برنامه های فدراسیون بوکس برای کسب سهمیه المپیک قابل قبول است


رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک گفت: برنامه های فنی و مالی فدراسیون بوکس در جلسه ای با حضور رییس فدراسیون و مسئولان کمیته ملی المپیک بررسی شد و از نظر اجرا، نمره قبولی گرفت.

اصغر رحیمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در حاشیه مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس افزود: برنامه های فدراسیون بوکس در آستانه مسابقات آسیایی تایلند و جهانی قطر که در نهایت می تواند به کسب سهمیه المپیک و مدال منجر شود، قابل قبول استوی با بیان اینکه ورزش بوکس از رشته های مدال آور در المپیک به شمار می رود گفت: سطح مسابقات انتخابی خیلی خوب بود و با ابتکار فدراسیون بوکس و تقسیم تیم های ملی به دو سطح الف و ب توانسته است انگیزه خوبی در میان بوکسورهای جوان کشور ایجاد کند.

رحیمی درباره انتظارات کمیته ملی المپیک از فدراسیون بوکس افزود: کمیته ملی المپیک نگاه ویژه ای به ورزش بوکس دارد و معتقدیم حتی در المپیک لندن هم این رشته شانس کسب مدال داشت و اکنون هم این تیم شانس کسب مدال از مسابقات ریو را دارد.

رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک درباره تعهدات این کمیته به فدراسیون بوکس گفت: وظیفه کمیته ملی المپیک با توجه به یک سال باقی مانده به مسابقات المپیک و پس از کسب سهمیه، این است که حمایت کاملی از این رشته ورزشی داشته باشد تا شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های فدراسیون بوکس برای کسب سهمیه المپیک قابل قبول است

برنامه های فدراسیون بوکس برای کسب سهمیه المپیک قابل قبول است