مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 23:052015-08-01اجتماعي

معاون آموزش و پرورش اردبیل: کنکور حذف شدنی نیست


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: امکان ندارد که کنکور حذف شود.

- شهداد عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: تا زمانی که رشته های پرطرفدار دانشگاه ها وجود دارد و رسیدن به این رشته ها با رقابت امکان پذیر است، پس حذف کنکور بی معناست.

وی از اجرای طرحی با شناسایی خیرین آموزشی خبر داد که در آن در کنار ساخت و ساز مدارس خیرین در تجهیز هنرستان ها و مراکز آموزشی فعالیت می کنند و زمینه تحصیل مناسب نسل آینده را با امکانات سخت افزاری و نرم افزاری فراهم می آورند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان ضرورت تجهیز مدارس را به امکانات الکترونیکی، کتابخانه ای و منابع مورد نیاز یادآور شد و گفت: ما نیز معترف هستیم که در مناطق محروم و روستایی امکان تجهیز واحدهای آموزشی به کلاس های تقویتی، تست زنی و تأمین کتاب های مورد نیاز کنکور وجود ندارد ولی علی رغم این محدودیت ها تلاش برای تقویت کلاس ها و برنامه های آموزشی است.

عبداللهی نظارت بر آموزشگاه های آزاد را به عنوان یک اولویت یادآور شد و تصریح کرد: هر چند در فعال کردن این آموزشگاه ها بحث انتفاعی بیشتر مد نظر است اما نباید به هر قیمتی فعالیت های آموزشی انجام شده و امکان برخی سوءاستفاده های احتمالی فراهم آید در حالی که باید به صورت قانونی و با مجوز رسمی این آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون آموزش و پرورش اردبیل: کنکور حذف شدنی نیست

معاون آموزش و پرورش اردبیل: کنکور حذف شدنی نیست