مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 21:212015-08-01بين الملل

سرمایه گذاری جدی در آذربایجان غربی انجام نشده است


سرمایه گذاری جدی در آذربایجان غربی انجام نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، قربانعلی سعادت عصر امروز در دیدار با اساتید حقوق دانشگاه های آذربایجان غربی اظهار داشت: از گذشته های دور تاکنون مرزنشینی در آذربایجان غربی برقرار بوده و مرزنشینان مراودات تجاری با کشورهای همسایه مثل ترکیه و عراق داشتند.

استاندار آذربایجان غربی گفت: در این باره ما طرحی برای کنترل مرزی و جلوگیری از اتفاقات مرزی داشتیم و به همین منظور وجود بازارچه های مرزی را با وجود مخالفت های اولیه پیشنهاد کردیم که در نهایت سایر دولت ها نیز از ایران تقلید کردند.

وی تصریح کرد: متاسفانه سرمایه گذاری جدی در استان انجام نشده برای مثال در سال 67 که به خاطر جنگ تحمیلی، مشکلاتی در سرمایه گذاری انجام شده و پس از آن مسائل داخلی پیش آمد.

سعادت افزود: از سوی دیگر در سال 70 که شمال عراق بمباران شد، هزاران عراقی به آذربایجان غربی مهاجرت کرده و سبب شد که در عمل سرمایه گذاری خاصی در استان صورت نگیرد.

استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: متاسفانه در دولت نهم و دهم نیز با وجود درآمدهای نفتی، سرمایه گذاری چندانی در آذربایجان غربی انجام نشد و حتی مصوباتی نیز که با اجرای آن از نظر توسعه ای می توانست راهگشا باشد اجرایی نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری جدی در آذربایجان غربی انجام نشده است

سرمایه گذاری جدی در آذربایجان غربی انجام نشده است