مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 20:412015-08-01سياسي

عوامل تهدیدکننده استقلال دستگاه قضایی شناسایی شود


رییس مرکز حفاظت و اطلاعات کل قوه قضاییه با بیان اینکه دستگاه قضایی پیگیر و مجری اجرای عدالت است،گفت: عوامل تهدیدکننده استقلال دستگاه قضایی شناسایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از روابط عمومی دادگستری البرز، حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب، در مراسم تودیع و معارفه رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان البرز با اشاره به مصادف شدن ایام کنونی با جنگ احد و شهادت حضرت حمزه(ع) اظهار داشت: امروز تنگه احد را در عالم سیاست و در مقیاسی دیگر در اتحاد نظام استکبار و نظام کفر و نفاق می بینیم که مثلثی بین مدعیان اسلام، خوارج و مستکبران ایجاد شده و آن ها به نام اسلام دست به کشتار مسلمانان می زنند.

وی افزود: با حمایتی که از جبهه بین المللی استکبار به رهبری آمریکا می شوند همه دست در دست هم داده اند و تنگه ای ایجاد کرده اند که با تنگه احد برابری می کند.

رییس مرکز حفاظت و اطلاعات کل قوه قضاییه با اشاره به ایام پیش روی شهادت امام صادق(ع) رییس مذهب جعفری که شیعه اثنی عشری به ایشان نسبت داده می شود، گفت: فقه، دین و اعتقادات ما و آنچه که بنیان و اساس مذهب جعفری را شکل می دهد توسط ایشان و پدر بزرگوارشان در اختیار ما قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب گفت: میزان احادیثی که از ایشان در اختیار شیعیان قرار گرفته با بقیه احادیث برابری می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل تهدیدکننده استقلال دستگاه قضایی شناسایی شود

عوامل تهدیدکننده استقلال دستگاه قضایی شناسایی شود