مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 20:312015-08-01اقتصادي

ایجاد اشتغال برای بیش از 2 هزار نفر در صنایع کوچک و متوسط استان زنجان


رییس شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان با بیان اینکه 210 قرارداد در صنایع کوچک و متوسط در دوسال گذشته به امضا رسیده است، گفت: با اجرایی شدن قرارداد ها برای بیش از 2 هزار نفر در صنایع کوچک و متوسط استان زنجان ایجاد اشتغال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، ناصر صیدی امروز در بازدید از صنایع کوچک و متوسط استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دو سال گذشته 210 قرارداد در زمینه صنایع کوچک ومتوسط به امضاء رسیده است که با بهره برداری از این صنایع برای 2 هزار و 300 نفر اشتغالزایی می شود.

وی تصریح کرد: میزان مساحت قرارداد های واگذار شده 65 هکتار بوده که بیش از 3 هزار و 670 میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است.

رییس شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان با اشاره به عملکرد شرکت شهرک های صنعتی استان در دولت تدبیر و امید اظهار داشت: در دو سال گذشته 55 واحد صنعتی با سرمایه گذاری 3 هزار و 340 میلیارد ریالی به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه استان زنجان 13 شهرک و ناحیه صنعتی دارد، عنوان کرد: در استان زنجان 11 شهرک و دو ناحیه صنعتی وجود داشته که یک هزار و 400 هکتار زمین خالص صنعتی در این مجموعه برای استقرار صنایع قابل واگذاری است.

صیدی با بیان اینکه 700 هکتار از زمین های خالص صنعتی واگذار شده است، گفت: 700 هکتار باقی مانده قابل واگذاری به صورت متوازن در سطح استان نبوده و شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال برای بیش از 2 هزار نفر در صنایع کوچک و متوسط استان زنجان

ایجاد اشتغال برای بیش از 2 هزار نفر در صنایع کوچک و متوسط استان زنجان