مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 19:002015-08-01سياسي

مرتضوی: در این 6 سال در عذاب هستم


مرتضوی با بیان اینکه یکی از استنادات دادسرا گزارش سازمان بازرسی است، گفت: من این گزارش را در دادگاه بیان کردم و گفته شده بود این زخم ها مربوط به قبل از هجدهم تیر است.

- هم من به عنوان کسی که با فتنه مبارزه کردم و هم آقای روح الامینی خسارت بالایی را دیده ایم حال خسارت ایشان بیشتر است، اما من نیز به عنوان دادستان تهران و مسئول امنیت تهران خسارت خورد ه ام.

من در این 6 سال در عذاب هستم در حالی که مقصران اصلی افرادی هستند که در پشت صحنه حضور دارند که همان سران فتنه و ضدانقلاب هایی که علیه کشور فتنه برپا کردند هستند و باید پاسخگو باشند.

سعید مرتضوی گفت: فردا معلوم می شود که جلسه بعدی برای رسیدگی به این پرونده تشکیل خواهد شد یا خیر.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید مرتضوی پس از پایان ششمین جلسه دادگاه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کلیاتی را که افشای اطلاعات غیرعلنی اطلاق نمی شود، مطرح می کنم، اظهار کرد: در جلسه امروز دو موضوع مورد رسیدگی قرار گرفت؛ نخست شکایت سازمان تامین اجتماعی بود.

وی ادامه داد: در شکایت این سازمان مسایل مختلفی مطرح شد که لازم بود وزیر کار در جلسه حاضر شود و به ابهامات شکایت پاسخ دهد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در این شکایت مواردی مربوط به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بود که بر اساس آن قرار شد مدیرعامل این سازمان نیز در جلسه حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرتضوی: در این 6 سال در عذاب هستم

مرتضوی: در این 6 سال در عذاب هستم