مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 18:452015-08-01فرهنگي

تصویربرداری فیلم کوتاه وصال یاران به پایان رسید


تصویربرداری و تدوین فیلم کوتاه وصال یاران با محوریت دفاع مقدس و زندگی جانبازان به پایان رسید.

- محمود صادق ناطری کارگردان فیلم کوتاه وصال یاران در گفت وگو با خبرنگار " در شهرستان تنکابن گفت: فیلم وصال یاران با موضوعیت اجتماعی و از دیدگاه انسانی به جنبه های مختلف و فراز و نشیب های فراوان زندگی جانبازان و مقاومت و تلاش همسران با وفای این عزیزان پرداخته و در حوزه مشکلات این قشر از جامعه ساخته شده است و برای حضور در جشنواره فیلم بین المللی تهران آماده می شود.

وی اظهار کرد: در این فیلم با بهره گیری از تکنیک های سینمایی تلاش شده تا هر چند کوتاه و از زاویه ای نو به استقامت و پایداری همسران فداکار جانبازان پرداخته شود.

صادق ناطری افزود: تلاش من و همراهانم در این فیلم برای آن است که حماسه ایثارگری هایی را که موجب شده امروز ملت ایران در بسیاری از مسائل سربلند و بالنده جلوه کند را نسل آینده بداند و به خاطر بسپارد و به جای جست وجوی قهرمانان مجازی، این اسطوره های فداکاری و از خودگذشتگی را بهتر بشناسند.

کارگردان جوان چالوسی ادامه داد: این فیلم به طریقه دیجیتال و کیفیت HD تولید و حدود پنج دقیقه است که براساس خط داستانی از مقصود بازیاری و با بازنویسی خودم صورت گرفته است و در این فیلم حسین طهماسبی به عنوان تصویربردار و نورپرداز، محمدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویربرداری فیلم کوتاه وصال یاران به پایان رسید

تصویربرداری فیلم کوتاه وصال یاران به پایان رسید