مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 16:462015-08-01ورزشي

ظرفیت های تکواندو ایران بهره گیری شود


رییس فدرال سن پطرزبورگ با بیان اینکه تکواندو ایران از جایگاه بزرگی در سطح جهان برخوردار است، گفت: آماده هستیم تا از تکواندو ایران و استان البرز بهره ببریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمومد دمید در جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری بین هیئت تکواندو استان البرز و فدرال سن پطرزبورگ روسیه که بعد از ظهر امروز در محل اداره کل ورزش و جوانان البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه مهمان نوازی مردم ایران از جمله استان البرز بسیار خوب و قابل تقدیر است، اظهار داشت: به جرات می توان گفت از تیم تکواندو استان البرز موارد بسیار زیادی را آموختیم.

وی با اشاره به اینکه تکواندو ایران از جایگاه بزرگ و خوبی در سطح جهان برخوردار است، افزود: از تیم منتخب تکواندوی البرز دعوت می کنم در فستیوال ورزشی سن پطرزبورگ که در اکتبر 2015 برگزار می شود، شرکت کنند.

رییس فدرال سن پطرزبورگ با تاکید بر اینکه از انعقاد این تفاهم نامه بسیار خرسند هستیم، خاطرنشان کرد: امید است این روزهای خوب با انعقاد این تفاهم نامه ادامه داشته باشد.

مومد دمید با بیان اینکه به کشورهای زیادی سفر کرده ام اما تاکنون فرهنگی نظیر فرهنگ ایرانیان در سطح جهان ندید ه ام، تصریح کرد: با فرهنگ ایرانی احساس نزدیکی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های تکواندو ایران بهره گیری شود

ظرفیت های تکواندو ایران بهره گیری شود