مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 14:462015-08-01سياسي

اعتبارات حوزه پژوهش را حساب شده هزینه کنیم


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه اعتبارات حوزه پژوهش را باید حساب شده هزینه کنیم، گفت: همواره درصدی از اعتبارات برای پژوهش در نظر گرفته می شود که نسبت به استانداردهای جهانی پایین است؛ - اما همین میزان را در بسیاری از موارد حساب نشده و نادرست هزینه می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از بیرجند،" حجت الاسلام عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در نشست مدیران جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی گفت: در راستای رفع مشکلات آموزشی استان قصد داریم تا اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس را به استان بیاوریم تا از نزدیک مشکلات آموزشی را مشاهده کنند.

وی افزود: اگر بازدید اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از خراسان جنوبی فراهم شود و بتوانند مشکلات آموزش عالی، آموزش و پرورش و جهاددانشگاهی خراسان جنوبی را از نزدیک ببینند بی شک در فصل بودجه در تعیین اعتبارات تأثیرگذار خواهد بود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی جهاد دانشگاهی را برآمده از انقلاب دانست و بیان داشت: این نهاد از لحاظ علمی از رتبه های خوبی برخوردار است و در قالب مؤسسه رویان خدمات بزرگی را ارائه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات حوزه پژوهش را حساب شده هزینه کنیم

اعتبارات حوزه پژوهش را حساب شده هزینه کنیم