مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 14:452015-08-01فناوري

در استفاده از گوشی های هوشمند دقت کنید گوشی هوشمند عروس را تا مرز طلاق برد


رییس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی گفت: به دلیل استفاده از گوشی هوشمند توسط عروس و ناآگاهی وی به برخی از کاربردهای برنامه، باعث نفوذ هکر به گوشی و ارسال اطلاعات نامربوط آن شده بود که پس از ملاحظه شوهر باعث اختلاف خانوادگی شد.

- محمد قاسملو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: هرگز بدون اطلاعات کافی از تجهیزات فناوری های نوین مانند گوشی های هوشمند استفاده نکنید چرا که باعث بروز مشکلاتی می شود که شاید امکان جبران نداشته باشید.

وی افزود: امروزه استفاده از تکنولوژی جدید و امکانات و فناوری های نوین جزء لاینفک زندگی شده و هر کدام از ما به نحوی به استفاده از این مقوله ها روی آورده ایم و مجبور به استفاده از آنها هستیم از این رو نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه ها می تواند منجر به بروز آسیب هایی برای کاربران آنها شود؛ برای نمونه گوشی های هوشمند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: نصب برخی از برنامه های کاربردی بر روی گوشی های هوشمند آنها را به شدت کاربردی و فعال می کند و گاهی منجر به سهولت در نفوذ به آنها می شود این در حالیست که اکثر کاربران آنها اطلاعات دقیق و جامعی از نحوه عملکرد اینگونه برنامه ها ندارند و به راحتی خود را در معرض خطر قرار می دهند که این امر منجر به تشکیل پرونده هایی در پلیس فتا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در استفاده از گوشی های هوشمند دقت کنید گوشی هوشمند عروس را تا مرز طلاق برد

در استفاده از گوشی های هوشمند دقت کنید گوشی هوشمند عروس را تا مرز طلاق برد