مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 14:262015-08-01پزشكي

استفاده یا سوءاستفاده ستاره ها از اینستاگرام!


انگار هر کس بیماری یا مریضی یا اتفاقی برایش می افتد، بهترین حالت ممکن است که بتواند از اینستاگرام استفاده تبلیغاتی داشته باشد و تا چند ماه خودش را در رأس اخبار نگه دارد و با انتشار انواع و اقسام عکس ها و ویدئوها از روی تخت بیمارستان با احساساتی کردن مردم عام، - بتواند خودی نشان دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی "خبرگزاری دانشجو"، انگار هر کس بیماری یا مریضی یا اتفاقی برایش می افتد، بهترین حالت ممکن است که بتواند از اینستاگرام استفاده تبلیغاتی داشته باشد و تا چند ماه خودش را در رأس اخبار نگه دارد و با انتشار انواع و اقسام عکس ها و ویدئوها از روی تخت بیمارستان با احساساتی کردن مردم عام، بتواند خودی نشان دهد.

بنیامین بهادری تقریبا هر روز یک عکس جدید از دخترش بارانا روی اینستاگرامش منتشر می کند و بعد از کلی قربان صدقه رفتنش، از همه می خواهد برای خریدن بلیت کنسرتش به فلان سایت بروند و آلبومش را اورجینال تهیه کنند.

مشابه همین ماجرا درباره احسان خواجه امیری، محسن یگانه، رضا صادقی، بابک جهانبخش و خیلی های دیگر هم وجود دارد.

مجید خراط ها، با دست هایی که با طنابی آبی به هم قفل شده اند در تشییع جنازه 175 شهید غواص شرکت می کند و بعد عکس این حضور را در صفحات شخصی اش منتشر می کند و چند روز مانده به کنسرتش همه موهای سر و صورتش را از ته می زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده یا سوءاستفاده ستاره ها از اینستاگرام!

استفاده یا سوءاستفاده ستاره ها از اینستاگرام!