مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 13:462015-08-01سياسي

ضرورت تشدید مجازات جرایم مرتبط با مواد مخدر


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به لزوم تشدید مجازات ها در زمینه مواد مخدر تاکید کرد: مجازات جرائم مربوط به مواد مخدر باید تشدید شود تا قضات حکم محکمتری برای قاچاقچیان و سردسته باندها و مواد فروشان دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو" به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر، رحیم زارع اظهارداشت: اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر رویکرد جدیدی در کشور است و در صورت اجرای صحیح و استمرار آن می توان نسبت به کاهش اعتیاد و خشکاندن ریشه های آن به میزان قابل توجهی امیدوار بود.

وی با بیان اینکه تجربه نشان داده در کشور هر اقدامی که مردمی انجام شود، سریع تر و پایدارتر به نتیجه می رسد، گفت: مبارزه با مواد مخدر و فساد هم به همین صورت است البته باید زیرساخت های این مبارزه مردمی فراهم شود و راهکارها به صورت عملی اجرایی شود.

این نماینده مجلس به اقدامات موثر نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات در مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و افزود: در کنار اقدامات سلبی این نهادها، فعالیت اجتماعی و فرهنگی جهت پیشگیری و مبارزه با اعتیاد ضرورت دارد و نمی توان در امر مبارزه با این پدیده شوم تنها به فعالیت یک یا چند سازمان بسنده کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از اعلام آمادگی همه جانبه مجلس جهت همکاری بیشتر برای مبارزه با مواد مخدر خبر داد و تصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تشدید مجازات جرایم مرتبط با مواد مخدر

ضرورت تشدید مجازات جرایم مرتبط با مواد مخدر