مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 11:002015-08-01سياسي

با حکم مدیر عامل خانه کتاب حسن اسلامی دبیر علمی دوازدهمین جشنواره نقد کتاب شد


حجت الاسلام سیدحسن اسلامی اردکانی، طی حکمی از سوی مجید غلامی جلیسه؛ مدیر عامل خانه کتاب به عنوان دبیر علمی دوازدهمین جشنواره نقد کتاب منصوب شد.

- "، در حکم مدیرعامل این موسسه برای حجت الاسلام دکتر سیدحسن اسلامی اردکانی آمده است: جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید حسن اسلامی نظر به پیشینه و مراتب علمی، پژوهشی و تجربه ارزنده جناب عالی در حوزه پژوهش و نقد، به موجب این حکم به سمت دبیر علمی دوازدهمین دوره جشنواره نقد کتاب منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره مندی از همکاری اندیشمندان، استادان و پژوهشگران توانمند کشور بتوانید در توسعه و جهت دهی صحیح به فضای نقد و پژوهش موفق باشید.

گفتنی است حجت الاسلام دکتر اسلامی، پژوهشگر دین و اخلاق، دانشیار گروه دین شناسی دانشگاه ادیان و مذاهب و سردبیر فصلنامه نقد کتاب اخلاق، علوم تربیتی و روان شناسی است.

وی که دوره دکتری کلام (گرایش فلسفه دین) را در دانشگاه قم گذرانده، کتاب هایی مانند اخلاق و آیین نقد کتاب ، انتقاد و انتقادپذیری ، دولت دینی و حق انتقاد ، محمد: پیامبر رحمت و رویای خلوص: بازخوانی مکتب تفکیک را به رشته تحریر درآورده است.

دکتر اسلامی در بخش جنبی ششمین دوره جشنواره نقد به عنوان پژوهشگر حوزه نقد برگزیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حکم مدیر عامل خانه کتاب حسن اسلامی دبیر علمی دوازدهمین جشنواره نقد کتاب شد

با حکم مدیر عامل خانه کتاب حسن اسلامی دبیر علمی دوازدهمین جشنواره نقد کتاب شد