مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 11:002015-08-01اقتصادي

تیم استان بوشهر در رویداد کارآفرینی هم نت افتخار آفریدند


تیم فناوران خلیج فارس که از سوی بنیاد نخبگان استان بوشهر در رویداد کارآفرینی هم نت اصفهان شرکت کرده بود با ارائه طرح تولید غذای میگو با جایگزینی پودر ماهی به جای کنستانتره پروتیین برنج در جمع برگزیدگان قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بوشهر، به نقل از روابط عمومی بنیاد نخبگان استان بوشهر، نخستین رویداد کارآفرینی هم نت، اخیراً با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بنیاد نخبگان استان اصفهان و اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اصفهان برگزار شد.

در هم نت صنعتگران و سرمایه گذاران و صاحبان فناوری درباره مسائل و معضلاتشان به امید پیدا کردن راه حل ها با شرکت کنندگان گفت و گو کردند و شرکت کنندگان طی 8 روز کار تیمی یک چالش واقعی را تجربه کرده و با پیدا شدن راه حل ها، کسب وکارهای جدیدی را تعریف کردند.

از استان بوشهر 4 تیم فناور با 20 شرکت کننده بر اساس اولویت های فناوری استان بوشهر در رشته‎های مهندسی دریا، نفت و گاز، کشاورزی، عمران، کامپیوتر و مدیریت در این رویداد حضور داشتند.

پس از 8 روز کار مداوم و گروهی، تیم فناوران خلیج فارس با ارائه طرح تولید غذای میگو با جایگزینی پودر ماهی به جای کنستانتره پروتیین برنج در جمع برگزیدگان قرار گرفت و موفق به دریافت کمک هزینه اعزام به رویداد کارآفرینی بین المللی در شهر اسلش فنلاند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم استان بوشهر در رویداد کارآفرینی هم نت افتخار آفریدند

تیم استان بوشهر در رویداد کارآفرینی هم نت افتخار آفریدند