مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 10:552015-08-01اقتصادي

27 مقاله به دبیرخانه همایش مدیریت، تقاضا و بهره وری مصرف آب ارسال شد


27 مقاله به دبیرخانه نخستین همایش ملی مدیریت، تقاضا و بهره وری مصرف آب همدان ارسال شده است.

- " از همدان، همایش ملی مدیریت، تقاضا و بهره وری مصرف آب 16 مهرماه در همدان برگزار می شود که در همین راستا تاکنون 27 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

دبیر اجرایی همایش ملی مدیریت، تقاضا و بهره وری مصرف آب در این زمینه در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: مقاله های ارسالی به دبیرخانه از استان های لرستان، خوزستان، یزد، اصفهان، کرمانشاه، زنجان، سیستان و بلوچستان، تهران، کرمان و آذربایجان غربی بوده است.

حمیدرضا سماواتی معرفی نوآوری ها و فناوری های کلیدی در مهندسی آب، آشنایی و دستیابی به آخرین دستاوردهای مدیریتی در منابع آب، معرفی دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، انجمن های تخصصی و مهندسین مشاور، ایجاد بستر مناسب تبادل، تبیین جایگاه مدیریت تقاضای آب در کشور و شناخت چالش ها در ارتباط با اصلاح الگوی مصرف را بخشی از اهداف این همایش دانست.

وی گفت: آشنایی با فناوری های نوین در راستای مدیریت تقاضا، توجه دست اندرکاران صنعت آبفا به اهمیت مدیریت عرضه و تقاضای آب و نقش آن در توسعه پایدار، توسعه فرهنگسازی و ترویج الگوهای بهینه مصرف آب، تجلیل از شهرهای پیشرو در اصلاح الگوی مصرف، ایجاد بستر مناسب آشنایی دانشجویان و اساتید دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 مقاله به دبیرخانه همایش مدیریت، تقاضا و بهره وری مصرف آب ارسال شد

27 مقاله به دبیرخانه همایش مدیریت، تقاضا و بهره وری مصرف آب ارسال شد