مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 09:062015-08-01اقتصادي

کارگاه های زودبازده اقتصادی شهرستان دیلم راه اندازی می شود


برای ایجاد اشتغال و تقویت اقتصاد روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستاییان کارگاه های زود بازده اقتصادی در شهرستان دیلم راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مصطفی قائدی صبح امروز در جلسه هم اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات بهره برداران بخش کشاورزی دیلم با اشاره به لزوم تحقیق و پژوهش در امر کشاورزی برای دستیابی به شیوه های نوین و افزایش بهره وری، خواستار شناسایی ظرفیت ها و مشکلات بخش کشاورزی در دیلم به ویژه روستاها شد.

وی به بهره برداران توصیه کرد ضمن اعلام مسائل و مشکلات خود به مدیریت جهاد کشاورزی برای رفع این مشکلات با کارشناسان مدیریت همکاری کنند.

مدیر جهاد کشاورزی دیلم با تاکید بر توجه به روش های نوین کشاورزی افزود: با توجه به خشکسالی های پیاپی و کاهش آب سفره های زیرزمینی تغییر الگوی کشت و استفاده از روش های نوین آبیاری یک ضرورت است.

قائدی با تاکید بر توجه به کشت مکانیزه، نوید همکاری بیش از پیش با کشاورزان پیشرو را ارائه کرد.

وی ضمن بر شمردن برخی از فعالیت های صورت گرفته از جمله راه اندازی مرکز جهاد کشاورزی بخش امام حسن (ع)همزمان با هفته جهاد کشاورزی خواستار پیگیری استقرار تعاونی روستایی در شهرستان دیلم و راه اندازی مرکز خرید گندم، تعامل با بانک کشاورزی برای روان سازی پرداخت تسهیلات به کشاورزان و دامداران شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه های زودبازده اقتصادی شهرستان دیلم راه اندازی می شود

کارگاه های زودبازده اقتصادی شهرستان دیلم راه اندازی می شود