مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 09:002015-08-01ورزشي

12 و 13 مردادماه جاری 15 پروژه عمرانی با حضور وزیر کار در گلستان کلنگ‎زنی می‎شود


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از افتتاح و کلنگ‎زنی 15 پروژه عمرانی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان خبر داد.

- " از گرگان، امرالله عباسی صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی 12 و 13 مردادماه جاری در سفری دو روزه به منظور افتتاح و کلنگ‎زنی 15 پروژه و همچنین بازدید از پیشرفت فیزیکی دو پروژه عمرانی به استان گلستان سفر می‎کند.

وی تصریح کرد: افتتاح 11 پروژه عمرانی در شهرستان‎های گرگان، کردکوی، علی آبادکتول و گنبدکاووس و آغاز عملیات اجرایی چهار پروژه عمرانی در شهرستان‎های بندرگز، آزادشهر، کلاله و مینودشت با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت می گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان در خصوص برنامه‎های وزیر در روز دوشنبه 12 مردادماه جاری در استان افزود: پس از استقبال از مقام عالی وزارت در فرودگاه گرگان به سمت گلزار شهدا به منظور میثاق با شهیدان خواهیم رفت.

عباسی اضافه کرد: افتتاح مجموعه ورزشی کارگران در روستای ایلوار شهرستان کردکوی، آغاز عملیات اجرایی مرکز درمانی در شهرستان بندرگز، افتتاح مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی شمال کشور و بازدید از ساختمان در حال احداث اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سایت اداری استان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 و 13 مردادماه جاری 15 پروژه عمرانی با حضور وزیر کار در گلستان کلنگ‎زنی می‎شود

12 و 13 مردادماه جاری 15 پروژه عمرانی با حضور وزیر کار در گلستان کلنگ‎زنی می‎شود