مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 08:012015-08-01پزشكي

هشدار کارشناسان جهانی و راه های درمان دیابت


دومین همایش بین المللی «دیابت و میزان شیوع آن در ایران» با حضور استادان داخلی وخارجی و محققان بیماری های متابولیک، با هشدار آنان نسبت به روند افرایش روزافزون دیابت در جهان برگزار شد.

- "، متخصصان و کارشناسان در این همایش یک روزه که با هدف ارائه آخرین دستاوردهای مرتبط با دیابت و راه های درمان برگزار شد، نسبت به افزایش روزافزون بیماری دیابت در جهان هشدار دادند و خواستار استفاده از شیوه های مختلف در جهت بالابردن سطح آگاهی جوامع بمنظور ارتقا سلامت مردم شدند.

جاهد یکی دیگر از متخصصان غدد درون ریز نیز در این همایش افزایش سطح آگاهی بیمار از بیماری دیابت و تمایل او به درمان را در ارتقا سلامت دیابتی موثر دانست و افزود: مطالعات نشان می دهد در کشورهای توسعه یافته 50 درصد از دیابتی ها حس خوبی نسبت به درمان بیماری ندارند و بطور حتم این آمار در سایر کشورها بدتر خواهد بود.

به گفته وی، هرچند که شیوه های درمانی دیابت در جهان اکنون بهتر شده، اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله وجود دارد.

یکی دیگر از کارشناسان این همایش نیز به نقش شواهد بالینی در درمان بیماری دیابت اشاره کرد و افزود: برای درمان افراد مبتلا به بیماری دیابت نوع 2 شیوه های مختلفی وجود دارد، اما لازم است شواهد بالینی را بدانیم، بیمار را بشناسیم و با بهترین روش او را درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار کارشناسان جهانی و راه های درمان دیابت

هشدار کارشناسان جهانی و راه های درمان دیابت