مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 06:502015-08-01سياسي

نشستی به نام امام، به کام احمدی نژادی ها


محمود احمدی نژاد با بیان اینکه در اینجا قرار نیست پاسخ هجمه های گسترده به دولت های نهم و دهم را بدهیم، گفت: امروز هرکس در وجودش انگیزه نادرستی دارد، - آن مرد آمد.

این پیامکی بود که عصر پنجشنبه از سوی یکی از نزدیکان احمدی نژاد ارسال شد.

مشخص بود که مشاور رسانه ای احمدی نژاد اشاره به مراسمی دارد که صبح آن روز با عنوان نشست سراسری تبیین مبانی انقلاب اسلامی و اندیشه های امام خمینی (ره) برگزار شده بود و احمدی نژاد به عنوان سخنران اصلی در آن حضور داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآرمان، اگر چه نشست سراسری بود اما اشاره ای به ویژه بودن آن نشده بود و بر خلاف تصور یک کد شناسایی برای ورود به این نشست که مزین به عنوان سراسری شده بود نیاز بود.

بنابراین نمی توان تایید کرد که نشست روز پنجشنبه احمدی نژاد و یارانش در موضوع تبیین مبانی انقلاب اسلامی و اندیشه های امام (ره) خلاصه شده باشد که اگر چنین بود از حضور خبرنگاران ممانعتی به عمل نمی آمد.

بیشتر آنچه در رسانه های طیف دولت دهم منتشر شد پاسخگویی وزرای این دولت به موضوعاتی بود که نسبت به عملکرد آنها مطرح است و جالب اینکه وزرایی به پشت تریبون رفتند که حوزه آنها اقتصاد و عمران است و در حوزه های سیاسی و فرهنگی خبری از وزرای مربوطه نبود! البته سخنرانان از انتقادات به دولت یازدهم هم کوتاهی نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشستی به نام امام، به کام احمدی نژادی ها

نشستی به نام امام، به کام احمدی نژادی ها