مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 04:052015-08-01سياسي

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس: توافق هسته ای نیاز به مصوبه مجلس ندارد


نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت: توافق هسته ای مانند توافق های دیگر نیاز به مصوبه مجلس ندارد.

- ایرج ندیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در لاهیجان درباره جمع بندی توافق هسته ای اظهار کرد: ما برنده واقعی هستیم و این پروژه متعلق به دولت های نظام اسلامی بوده و تنها مربوط به دولت تدبیر و امید نیست اما در این دولت تلاش بیشتری صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در متن انگلیسی و فارسی توزیع شده چند محور وجود دارد، گفت: این متن، قرارداد بین المللی نیست و توافق هسته ای مانند توافق های اجرایی دیگر نیاز به مصوبه مجلس ندارد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در طرح دوفوریتی مجلس سیاست را تنظیم کردیم و این سیاست در پرتو فرمایش های رهبری و رعایت شورای امنیت و خطوط قرمز نظام است.

وی ادامه داد: توافقات مذکور هنوز از نظر شورای امنیت و رهبری اعلام نشده و اگر رهبری و شورای امنیت ملی اعلام کنند ما نیز تابع رهبری هستیم.

ندیمی به مسایل مطرح شده در صحن مجلس به هنگام توزیع ترجمه برجام اشاره کرد و افزود: این توافق نامه یک مذاکره فی مابین است.

وی اضافه کرد: بقیه قراردادهایی که داریم مذاکراتی بود که ممکن است یک سال بعد لایحه آن از طریق دولت به مجلس دهند اما توافقنامه امضا شده مذکور هنوز قانون نشده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس: توافق هسته ای نیاز به مصوبه مجلس ندارد

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس: توافق هسته ای نیاز به مصوبه مجلس ندارد