مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 02:462015-07-31سياسي

شهید شیعه زاده: تنها آرزویم دیدن خواهران و برادرانم بود تا کنار هم باشیم


در دهم شهریور سال 1348 در یک روز تابستانه چشم به این دنیا گشود و در آغوش پرمهر مادر قرار گرفت تا لبخند خانواده ای را با صدای گریه هایش آذین کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از, کودکی از روستاهای خوش و آب وهوای مازندران، شهرستان محمودآباد، روستای ولم توابع بخش سرخ رود با نگاهی بی آلایش در کنار خواهران و برادرانش جای گرفت.

سیف الله نام داشت و در نخستین روز از ادوار کودکی طعم بی مادری را چشید و بر حسب زمانه مورد تازیانه ناملایمات روزگار قرار گرفته و از آغوش گرم خانواده جدا شد.

کودکی که محبت را در بین هم دوره ها و هم سن و سالان خود در کانون نگهداری شبه خانواده بهزیستی شهرستان آمل جستجو کرد و در کنار خواهرش یافت.

فرزندی از بهزیستی که با آغاز جنگ تحمیلی با وجود سن کمش صدای امام خمینی(ره) را لبیک گفت و برای حفظ ناموس خود و خاک میهن تفنگ هم قدش را بر دوش گرفت تا با نثار خونش برگی زرینی دیگری از رشادت ها و ایثاگری های مردم نظام را به ما بشناساند.

برای آشنایی زندگی این شهید بزرگوار به عنوان تنها شهید بهزیستی استان مازندران نشستی با رقیه شیعه زاده خواهر هم دوره اش و طیبه علی پور مربی شهید سیف الله شیعه زاده ترتیب دادیم که نظر شما را به خواندن آن جلب می کنیم تسنیم: چی شد که وارد پرورشگاه سازمان کودکان و نوجوانان بهزیستی آمل شدید؟ سال 1350 پس از دست دادن ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید شیعه زاده: تنها آرزویم دیدن خواهران و برادرانم بود تا کنار هم باشیم

شهید شیعه زاده: تنها آرزویم دیدن خواهران و برادرانم بود تا کنار هم باشیم