مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 02:452015-07-31بين الملل

محمود عباس از وزیر خارجه فلسطین خواست به لاهه برود


محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطینی از ریاض المالکی وزیر امور خارجه خود خواست شنبه برای ارائه شکایت بر ضد رژیم صهیونیستی به مقر دادگاه کیفری بین المللی در لاهه برود.

این درخواست پس از اقدام شهرک نشینان صهیونیستی در آتش زدن یک منزل مسکونی در کرانه باختری که سوختن یک کودک فلسطینی را به دنبال داشت مطرح می شود.

عباس در آغاز نشست فوق العاده تشکیلات خودگردان در مقر ریاست این تشکیلات در رام الله در واکنش به حادثه کشته شدن این کودک فلسطینی گفت : از وزیر خارجه می خواهم فردا به دادگاه کیفری بین المللی برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از رام الله ، وی افزود : فردا پرونده جنایت سوازندن علی دوابشه کودک شیرخوار را به دادگاه کیفری بین المللی ارائه خواهیم کرد.

عباس افزود : از سال 2004 تاکنون شهرک نشینان 11 هزار جنایت بر ضد ملت ما انجام داده اند که دولت اسراییل آنها را بر ضد افراد ناشناس ثبت کرده و یا از جنایتکاران آن چند ساعت بازجویی کرده و بعدا آنها را آزاد کرده است تا بار دیگر به این اقدامات کثیف و جنایتکارانه خود دست بزنند.

وی افزود : از سازمان ملل متحد حمایت بین المللی را برابر این اقدامات خواستار شده ایم که به درخواست ما پاسخی نداده اند اما ما بازهم بر این درخواست پافشاری خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمود عباس از وزیر خارجه فلسطین خواست به لاهه برود

محمود عباس از وزیر خارجه فلسطین خواست به لاهه برود