مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 01:462015-07-31اقتصادي

قانون جامع حمایت از حقوق معلولان در دولت بازنگری شده است


رییس سازمان بهزیستی کشور از بازنگری در زمینه قانون جامع حمایت از حقوق معلولان در هیئت دولت خبر داد.

- انوشیروان محسنی بند پی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در گرمسار"، اظهار داشت: در 2 سال گذشته در دولت تدبیر و امید هیچ گونه استخدامی در بخش معلولان نداشته ایم.

وی افزود: دولت به منظور حقوق معلولان بسیاری از حقوق حقه معلولان را که در قانون مصوب سال 83 آمده؛ ولی به مرحله اجرا نرسیده بود؛ دستگاه های اجرایی را مکلف کرده است تا این قانون را اجرایی کند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه دولت این قانون را نیز مورد بازنگری قرار داده است خاطرنشان کرد: نکاتی در این قانون که به لحاظ محتوایی و ساختاری دارای اشکال بود؛ تحت یک لایحه با 12 فصل و 26 ماده از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است و به محض تصویب در خانه ملت اجرایی می شود.

محسنی بند پی با اشاره به حمایت این سازمان در راستای تأمین تجهیزات توانبخشی افزود: در مراکزی نگهداری معلولان، برای تهیه اقلام توانبخشی آنها حمایت های خوبی پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: بهزیستی برای نگهداری معلولان، در مراکز نگهداری شبانه روزانه سرانه 400 هزار تومانی و برای مراکز نگهداری روزانه نیز سرانه260 هزار تومانی پرداخت می کند و بر این اساس این مراکز موظفند تا وسایل و امکانات و تغذی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون جامع حمایت از حقوق معلولان در دولت بازنگری شده است

قانون جامع حمایت از حقوق معلولان در دولت بازنگری شده است