مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 00:212015-07-31اقتصادي

334 تن فراورده های خام دامی در همدان ضبط و معدوم شد


مدیرکل دامپزشکی همدان با اشاره به اینکه در 3 ماهه امسال 334 تن مواد خام دامی ضبط و معدوم شد، گفت: 20 هزار مورد بازرسی از واحدهای توزیع، - "، اظهار داشت: در حوزه توزیع مواد خام دامی، سیستم یکپارچه قرنطینه در کشور وجود دارد که بر این اساس تمام محموله های خام دامی که در حال تردد هستند ثبت و ضبط می شود و محموله ها بوسیله همکاران این نهاد مورد بازرسی قرار می گیرد که پست های قرنطینه همدان در مبادی ورودی شهرستان های بهار و رزن فعال است.

رسولی بیان کرد: در حوزه عرضه نیز در 3 ماهه امسال بیش از20هزار مورد بازرسی از واحدهای توزیع، نگهداری، بسته بندی و عرضه فرآورده های خام دامی در استان داشتیم که بیش از 286 کیلوگرم از فرآورده ها قابل مصرف نبوده و ضبط شدند، ضمن اینکه 115 مورد به مراجع قضایی ارجاع شد.

وی افزود: در کشتارگاه های عرضه 334 تن در 3 ماهه ضبط مواد خام دامی غیر قابل مصرف را داشتیم که در بهداشت مردم بسیار موثر است.

رسولی عنوان کرد: 70 درصد پرورش دام در کشور به شیوه سنتی است و دام در کنار انسان زندگی می کند و از نظر ما در شرایط عادی که بیماری خاصی وجود ندارد حضور عشایر با دامها در شهر تهدید محسوب نمی شوند ولی در شرایط خاص مناسب نیست و این مورد را در مناطق شهری توصیه نمی کنیم و طی همکاری با شهرداری در زمینه جمع آوری دام از سطح شهر فعالیت داریم ول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

334 تن فراورده های خام دامی در همدان ضبط و معدوم شد

334 تن فراورده های خام دامی در همدان ضبط و معدوم شد