مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 00:162015-07-31بين الملل

توافق وین شلیک به امنیت ایران است


علیرغم هیاهوی رسانه ای ذوق زدگان درخصوص دستاوردهای توافق وین، با توجه به مستندات و شواهد قابل تامل، این توافق امنیت جمهوری اسلامی ایران را نشانه رفته است.

- " به نقل از کیهان، عده ای معتقدند که توافق وین و قطعنامه 2231 ضریب امنیت کشور را افزایش می دهد و سایه تهدید را از سر ایران برمی چیند.

هرچند که اظهارات عاجزانه مقامات آمریکایی درخصوص حمله به ایران بیشتر به یک بلوف تکراری شبیه است اما باید به این موضوع توجه داشت که دشمن هیچگاه از ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران دست برنمی دارد و به هر طریقی به دنبال ایجاد مسیری برای ورود به روزنه های امنیتی کشور است.

گزارش بازرسی از مراکز خاص در خدمت اهداف نظامی جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید، چندی پیش در نشست خبری با تأکید بر اینکه یکی از مزایای بازرسی از ایران، افزایش اطلاعات در مورد اهداف احتمالی و بالا رفتن دقت به هنگام اقدام نظامی در ایران خواهد بود تأکید کرد: نکته کلیدی این است که (پس از توافق) گزینه نظامی تقویت هم می شود، چراکه طی این سال ها ما جزییات بیشتری از برنامه هسته ای ایران جمع آوری خواهیم کرد.

علیرغم هیاهوی رسانه ای ذوق زدگان درخصوص افزایش ضریب امنیت کشور پس از توافق باید گفت:اگر منظور از تهدید، لفاظی های آمریکایی هاست،نه تنها این تهدیدها در کوران مذاکرات مرتبا تکرار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق وین شلیک به امنیت ایران است

توافق وین شلیک به امنیت ایران است