مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 23:512015-07-31حوادث

بدشناسی عجیب آقای لوله بازکن


بداقبالی عجیب مردی که قصد داشت لوله گرفته فاضلاب یک آموزشگاه صنایع دستی را باز کند او را پشت میله های زندان کشاند.

- "، مردی 54 ساله که با سرایداری در یکی از آموزشگاه های صنایع دستی همدان روزگار می گذراند تا زندگی چهار سر عائله خود را تامین کند، امروز به خاطر اتفاقی که هرگز فکرش را نمی کرد، پشت میله های زندان است و چشم به کمک خیران و نیکوکاران برای رهایی از زندان دارد.

مرد نگون بخت داستان ما در یکی از روزهای سال 82 پس از حضور در محل کار خود، متوجه گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان می شود؛ او برای اینکه مشکل را حل کند مقداری پودر و اسید داخل لوله فاضلاب می ریزد تا گرفتکی لوله برطرف شود اما نه تنها گرفتگی لوله برطرف نمی شود بلکه گره ای بزرگ به زندگی اش می افتد.

همزمان با ریخته شدن اسید داخل لوله فاضلاب، در طبقه پایین، جوانی 25 ساله که برای انجام کاری به آن ساختمان مراجعه کرده بود، وارد دستشویی می شود و از بد روزگار اسید ریخته شده در لوله به دلیل رعایت نشدن اصول فنی لوله کشی فاضلاب و هواکش، نشت کرده و جوانی که داخل دستشویی قرار داشت بر اثر استنشاق اسید به کما می رود.

جوانی که شاید هیچ گاه فکر نمی کرد این بلا به سرش بیاید، پس از خروج از کما، دست و پایش به طور کامل فلج شده و دچار زوال عقل، نطق، ناتوانی جنسی و عدم کنترل ادرار و مدفوع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدشناسی عجیب آقای لوله بازکن

بدشناسی عجیب آقای لوله بازکن