مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 23:202015-07-31بين الملل

مونیز: نظارت بر تامین اورانیوم و سوخت برای نخستین بار در خصوص ایران اجرا می شود


ارنست مونیز، سخنگوی کاخ سفید در نشست مطبوعاتی در کاخ سفید گفت نظارت بر چرخه تامین اورانیوم برای اولین بار در خصوص ایران به اجرا گذاشته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما، مونیز گفت: در صورتی که ایرانیان تصمیم بگیرند برنامه ای پنهانی (برای ساخت سلاح اتمی) را شروع کنند، می بایست بار دیگر یک چرخه کامل تامین را ایجاد کنند که می بایست در چندین نقطه و با به کارگیری چندین فناوری کار کنند و یک نقطه ضعف در این چرخه، مشکلات زیادی پدید می آورد.

از این رو، نظارت بر کلیت چرخه سوخت بسیار اهمیت دارد و همانطور که پیشتر گفتم، موضوع ابزارهای چندگانه برای دستگاه های اطلاعاتی مطرح است.

وی اضافه کرد: موضوع دیگری که می خواهم تاکید کنم در خصوص فرایند های مرتبط با آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره تاسیسات اعلام نشده است.

ما برای نخستین بار یک دوره زمانی ثابت را برای حل و فصل (مسائل مورد اختلاف) ایجاد کرده ایم و نیز بسیار به توانمندی خود برای شناسایی علائم هر گونه فعالیت با مواد هسته ای اطمینان داریم.

ارنست درباره اینکه چند رای ممکن است در سنا به سود توافق هسته ای باشد گفت: البته قرار نیست من آراء را بشمارم و فقط تلاش می کنم تا جایی که میسر است، فرصت بیشتری برای توضیح این توافق به دست آوریم و شکی نیست نه من، بلکه رییس جمهور،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مونیز: نظارت بر تامین اورانیوم و سوخت برای نخستین بار در خصوص ایران اجرا می شود

مونیز: نظارت بر تامین اورانیوم و سوخت برای نخستین بار در خصوص ایران اجرا می شود