مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 23:012015-07-31اقتصادي

15 هزار تن از محصولات کشاورزی اندیمشک به صورت تضمینی خریداری شد


با اجرای طرح خرید تضمینی از ابتدای امسال بیش از 15 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در اندیمشک از کشاورزان خریداری شده است.

- "، اظهار داشت: کنترل بازار و تأمین نیاز بخش های مختلف شهری و روستایی شهرستان از جمله اهداف امسال سازمان تعاون روستایی اندیمشک است.

وی گفت: با اجرای طرح خرید تضمینی از ابتدای امسال، بیش از 15 هزار تن از انواع محصولات کشاورزی در اندیمشک و از کشاورزان به صورت تضمینی، خریداری شده است.

رییس تعاون روستایی اندیمشک عنوان کرد: امسال و با آغاز فصل برداشت بهاره گندم ،10 هزار و 554 تن گندم در دو نوع عادی و دورم از کشاورزان شهرستان خریداری شده است.

وی افزود: این حجم از گندم با نرخ یک هزار و 155 تومان در هر کیلو از کشاورز خریداری و به منظور تأمین نیاز بازار مصرف در اختیار سازمان تعاون روستایی قرار گرفته است.

هاشمی بیان کرد: هم چنین با هدف حمایت از تولید پیاز و جلوگیری از ضرر کشاورزان در تولید و کشت محصولات بیش از 5 هزار و 131 تن پیاز با قیمت 2 هزار و 400 ریال در هر کیلو از کشاورزان خریداری شده است.

وی گفت: پس از خرید انواع محصولات کشاورزی از کشاورزان تمامی مبالغ مورد نیاز آن پس از تأمین به تولید کنندگان این محصولات پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 هزار تن از محصولات کشاورزی اندیمشک به صورت تضمینی خریداری شد

15 هزار تن از محصولات کشاورزی اندیمشک به صورت تضمینی خریداری شد