موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 20:452015-07-31ورزشي

تکرار تساوی تراکتورسازی و نفت در تبریز


در حساس ترین بازی هفته نخست لیگ برتر تراکتورسازی و نفت تهران به تساوی بدون گل رضایت دادند.

- دو تیم تراکتورسازی و نفت تهران در ادامه هفته نخست لیگ برتر فوتبال از ساعت 18:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند.

این دیدار که به نوعی یادآور آخرین دیدار فصل گذشته رقابت ها بود، با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نیمه نخست این دیدار با حملات نفت آغاز شد که در دقیقه 8 بازی امیرارسلان مطهری، مدافعان تراکتور را جا گذاشت و در یک موقعیت تک به تک توپ را به سمت دروازه سرخ پوشان تبریزی شلیک کرد که محمدرضا اخباری به خوبی این توپ را برگشت داد.

دقیقه 18، ایمان مبعلی از روی یک ضربه ایستگاهی سانتر دقیقی را به روی دروازه تراکتورسازی ارسال کرد که این توپ در موقعیتی خطرناک با اصابت به بدن مطهری به گلر تراکتورسازی رسید.

دقیقه 27، تراکتورسازی روی حرکت انفرادی آگوستو سزار خطرناک ظاهر شد که شوت این بازیکن از پشت محوطه جریمه با فاصله ای اندک به بیرون رفت.

دقیقه 39، سانتر بازیکنان تراکتورسازی در پشت سر مدافعان نفت فرود آمد و با اصابت به زمین در آستانه ورود به دروازه بیرانوند بود که او هوشیارانه توپ را راهی کرنر کرد که این کرنر هم نتیجه ای نداشت تا نیمه نخست بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار تساوی تراکتورسازی و نفت در تبریز

تکرار تساوی تراکتورسازی و نفت در تبریز