مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 20:262015-07-31ورزشي

طنین ندای "خلیج همیشه فارس" در نقش جهان؛ شمسایی محبوب تماشاگران


در دیدار تاسیسات دریایی و نماینده امارات پس از به ثمر رسیدن گل هشتم نماینده ایران ندای " خلیج همیشه فارس" تماشاگران در ورزشگاه طنین انداز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا 2015 از ظهر امروز با حضور نمایندگان 12 کشور آسیایی به میزبانی شهر اصفهان و در سالن 25 آبان آغاز شد.

در روز نخست مسابقات، با توجه به اینکه سالن 25 آبان در حاشیه شهر قرار گرفته و با نقاط مرکزی فاصله دارد استقبال تماشاگران در حد انتظار نبوده است.

اما با نزدیک شدن به زمان بازی تیم تاسیسات دریایی نماینده ایران در این مسابقات رفته رفته بر تعداد تماشاگران افزوده می شود و پرچم مقدس و سه رنگ ایران نیز در بین تماشاگران در حال توزیع است.

علاوه بر امکانات سخت افزاری، نور سالن مسابقات هم در شرایط مطلوبی قرار دارد و مورد تایید بیشتر شرکت کنندگان بوده است.

تیم های تاسیسات دریایی و نماینده امارات نخستین تیم هایی بودند که تمرین قبل از شروع بازی را در سالن اصلی 25 آبان محل برگزاری مسابقات برگزار کردند.

تا قبل از بازی حدود هزار نفر از نزدیک تماشاگر این دیدار بودند که یک صدا با فریاد ایران ایران تیم تاسیسات را حمایت می کردند ضمن اینکه وحید شمسایی مربی- بازیکن تیم تاسیسات هم به شدت از سوی تماشاگران مورد تشویق قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طنین ندای "خلیج همیشه فارس" در نقش جهان؛ شمسایی محبوب تماشاگران

طنین ندای "خلیج همیشه فارس" در نقش جهان؛ شمسایی محبوب تماشاگران