مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 19:462015-07-31سياسي

برای اعضای جدید شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت آرزوی موفقیت دارم


برای دوستانی که در دوره جدید انتخاب شدند آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در سال آینده بتوانند برنامه خوبی را برای اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان دفتر تحکیم وحدت داشته باشند.

- علی بیانی، دبیر دفتر تحکیم وحدت در پایان نشست سالانه ی این تشکل دانشجویی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در اصفهان،" گفت: به فضل خدا و کمک دوستان توانستیم سی و دومین نشست سالانه ی دفتر تحکیم را در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار کنیم.

وی ادامه داد: جا دارد از اعضای دفتر تحکیم وحدت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و همچنین مسئولین این دانشگاه تشکر ویژه ای کنم، چرا که زحمات زیادی را متقبل شدند.

دبیر دفتر تحکیم وحدت در مورد کیفیت نشست امسال اظهار داشت: نشست امسال نشست خوب و متنوعی بود کارگاه های آموزشی، مباحث فرهنگی و سخنرانی های سیاسی را داشتیم.

در خدمت مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت بودیم، همچنین از محضر حجت الاسلام محمدیان رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری استفاده کردیم و مهندس بذرپاش و حجت الاسلام نبوی نیز از دیگر عزیزانی بودند که در خدمتشان بودیم.

بیانی اضافه کرد: در کنار این مباحث هم برنامه های تفریحی را داشتیم، اصفهان جاذبه های گردشگری بسیار زیبایی را دارد که در این فرصت شاید توانسته باشیم تنها از 10 درصد از این جاذبه ها دیدن کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای اعضای جدید شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت آرزوی موفقیت دارم

برای اعضای جدید شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت آرزوی موفقیت دارم