مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 19:412015-07-31اقتصادي

1000 میلیارد ریال به صندوق توسعه کشاورزی اختصاص یافت


سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیاست های مبتنی بر حمایت از بخش کشاورزی در کشور از اختصاص یک هزار میلیارد ریال اعتبار به صندوق توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، غلامرضا کاتب عصر امروز در نشست بررسی مشکلات روستاهای کرند و فرور شهرستان گرمسار اظهار داشت: توسعه راه های روستایی و وضعیت زندگی و کشاورزی مناطق روستایی از اولویت ها و برنامه های مهم سال 94 مجلس شورای اسلامی و دولت است.

وی افزود: در همین راستا نیز به منظور تقویت بخش کشاورزی در سطح کشور، مجلس شورای اسلامی اعتباری حدود یک هزار میلیارد ریال خود برای توسعه بخش کشاورزی در اختیار صندوق های توسعه کشاورزی قرار داده است.

نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بیش از 27 کیلومتر کانال آب کشاورزی روستایی در شهرستان گرمسار نیز در سال 94 احداث خواهد شد.

کاتب به توسعه آبیاری نوین و کشاورزی های نوین در مناطق خشک کشور تاکید کرد و افزود: باید روستاییان به دنبال کاهش مصرف آب در بخش محصولات کشاورزی خود باشند و در این راه باید علوم کشاورزی به کار گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به خشکسالی باید برنامه ریزی شود تا با کمترین مصرف آب، بیشترین بهره وری را در تولید محصولات کشاورزی از اراضی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 میلیارد ریال به صندوق توسعه کشاورزی اختصاص یافت

1000 میلیارد ریال به صندوق توسعه کشاورزی اختصاص یافت