مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 17:262015-07-31دانش

دانستنی هایی از مدرسه ای که دانشگاه شد


پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران و تا اوایل دهه 60، لرستان در حوزه سلامت تنها از یک مرکز آموزش عالی با عنوان «مدرسه عالی پرستاری خرم آباد» آن هم با ظرفیتی محدود تنها در رشته کاردانی پرستاری بهره مند بود.

- پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران و تا اوایل دهه 60، لرستان در حوزه سلامت تنها از یک مرکز آموزش عالی با عنوان مدرسه عالی پرستاری خرم آباد آن هم با ظرفیتی محدود تنها در رشته کاردانی پرستاری بهره مند بود.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ،" پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران و تا اوایل دهه 60، لرستان در حوزه سلامت تنها از یک مرکز آموزش عالی با عنوان مدرسه عالی پرستاری خرم آباد آن هم با ظرفیتی محدود تنها در رشته کاردانی پرستاری بهره مند بود که در سال 1366 با پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی پرستاری به دانشکده پرستاری ارتقا یافت.

پس از تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رشد، شکوفایی و بالندگی ایران اسلامی و به همت مسئولان این نظام الهی، با توسعه مراکز آموزش عالی در کشور، در مهرماه 1370، دانشکده پزشکی با پذیرش 43 دانشجو در رشته پزشکی شروع به کار کرد که به دلیل کمبود امکانات آموزشی، اولین دوره دانشجویان آن به یزد انتقال یافته و دانشگاه علوم پزشکی لرستان عملاً از سال 1372 راه اندازی و شروع به کار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانستنی هایی از مدرسه ای که دانشگاه شد

دانستنی هایی از مدرسه ای که دانشگاه شد